close-popup
form-flower

יאמיש - קייטרינג ישראלי ים תיכוני

מחברים בין עולמות

    pop-trigger תפריטים
    pop-trigger צור קשר

    קייטרינג בשרי בצפון

    • לשמחות, חתונות, בר/בת מצווה, בריתות, אירועי חברה וקהילה
    menu מעבר לתפריט המלא to-menu

    בקייטרינג יאמיש תיהנו מתפריט עשיר בהגשה צבעונית, טעמים ייחודיים, וכשרות מהודרת, עם מעטפת שירות מלאה, והתאמה מושלמת לכל סוג אירוע.

    איך ייראה האירוע שלכם?

    • מרשים! מפות בד (בכל צבע שתבחרו) כלים מהודרים, עיצוב פרחים ונרות
    • בתיאבון! פתיחת שולחן עם 9 סלטים טריים לצד לחם הבית
    • לרוויה! שתיה קרה חופשית מסדרת קוקה קולה, זירו, תפוזים, אשכוליות, מים וסודה
    • להתפנק! מנת ביניים מוגשת אישית לכל סועד
    • לחגוג! פלטות בשרים במרכז השולחן לצד תוספות חמות
    • להירגע! עם קינוחים מתוקים לסיום מושלם..

     

    כל היתרונות במקום אחד!

    • שירות ותפעול מלא! עריכת ועיצוב השולחנות, הגשה, מלצור ופינוי כולל על ידי צוות מלצרים ומנהל אירוע
    • כשרות מהודרת! כל חומרי הגלם בד"צ (בשרים: מחפוד / בית יוסף) ירק גוש קטיף, ובישול ישראל בלבד.
    • מעטפת מלאה! ניתן להזמין דרכינו שולחנות וכיסאות, חופה, כיסא כלה, ועיצוב שולחנות ואווירה לאירוע
    • מחיר מנצח!! 140 ש"ח למנה (מעל 100 סועדים: 130 למנה)

    שירותים נוספים

    post-image
    קייטרינג לחתונה

    בקייטרינג יאמיש תיהנו מתפריט עשיר בהגשה צבעונית, טעמים ייחודיים, וכשרות...

    קרא עוד
    post-image
    קייטרינג לבת מצווה

    בקייטרינג יאמיש תיהנו מתפריט עשיר בהגשה צבעונית, טעמים ייחודיים, וכשרות...

    קרא עוד
    post-image
    קייטרינג לברית

    בקייטרינג יאמיש תיהנו מתפריט עשיר בהגשה צבעונית, טעמים ייחודיים, וכשרות...

    קרא עוד

    קייטרינג בשר בצפון

    הזמנת אוכל לאירועי חברה או אירועים משפחתיים היא במרבית המקרים הזמנה שמחייבת אתכם להתייחס לאיכות השירות במידה משמעותית יותר מאשר לכל אלמנט אחר. הרי, גם אם האוכל לא מגיע בזמן או לא ארוז טוב, אתם עדיין יכולים להגיש אותו לאורחים. לעומת זאת, אתם חייבים להיות בטוחים שהאוכל מגיע לאורחים טרי, חם וטעים בכל מקרה ולכל מקום. על כן, חיוני למצוא חברת קייטרינג בשרי בצפון הארץ בעל יכולות בישול מעולות, כמו גם שינוע והגשה של מוצרים טריים ואיכותיים לכל אירוע ולכל מיקום בו אתם רוצים להפיק את האירוע. הבטיחו את האירוע הטעים ביותר בעזרתה של חברת יאמיש.

    שלוש סיבות מעולות להשקיע בקייטרינג בשרי בצפון

    חברות קייטרינג בשרי בצפון, הן בין החברות המבוקשות ביותר בעולם ההסעדה והאירועים. מתוקף כך, ישנן כמה וכמה סיבות שהופכות את החברות הללו להיות כה פופולריות, והן:

    1. אוכל מזין הבחירה לרכוש תפריט בשרי לאירוע שלכם, היא בחירה באוכל איכותי מאוד. במיוחד באירועים של המשפחה והחברים הקרובים שלכם, אתם רוצים ליצור רושם מושלם על כל אחד ואחת מבאי האירוע, ובמקביל לאפשר להם ליהנות מתפריט עשיר ומיוחד. ככל ואתם בוחרים להשקיע באורחים שלכם, אתם רוצים לבחור בבשר הטעים ביותר, בשילוב עם פחמימות טעימות וצבעוניות.
    2. אוכל כשר – מרבית האירועים בישראל מתקיימים בסביבה כשרה, על כל המשתמע מכך. לכן, רוב חברות הקייטרינג שפועלות כיום, עושות מאמצים כבירים כדי לעמוד בדרישות הכשרות של הלקוחות שלהן. אוכל כשר הוא לא שאלה באירועים רבים, אלא דרישה בסיסית ויסודית להתקשרות עם ספק האוכל.
    3. זמינות גבוהה – ברוב המקרים בהם תרצו לחפש ספק להסעדת אורחים, אתם תרצו לבחור בספק שיכול לענות על כל הדרישות שלכם בזמינות גבוהה וגם תחת לחץ של זמן. על כן, שווה לפנות לחברות קייטרינג בשרי בצפון, שעומדות בקצב הזמנות גבוהה ויכולות לאפשר לכם להפיק אירוע מושלם בתוך רגעים ספורים.

    טריות ואיכות לכל אירוע מחדש

    הבחירה ליצוע אירוע מושלם לצרכים שלכם, היא במידה רבה החלטה לפנק את האנשים שאתם הכי אוהבים ומוקירים בארוחה מיוחדת במינה. מכל סיבה שהיא, אם אתם רוצים ומוכנים להשקיע זמן, מחשבה ומאמץ בכל אספקט אחר של האירוע, חשוב לתת את אותה תשומת לב גם לאיכות וטריות המזון שלכם. אל תחששו לשאול שאלות או להתאים את התפריט לדרישות שלכם, כי רק כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים מוצר מוגמר שעומד בכל התנאים ומאפשר לאורחים שלכם להנות ממנו.

    קייטרינג בשרי כשר בצפון

    רגע לפני שהילד שלכם חוגג בר מצווה ואתם מתפנים לארגון האירוע בבית הכנסת, מומלץ לחשוב גם על צורת האירוח אותה אתם רוצים לספק לבני המשפחה והאנשים הקרובים לכם. אם גם אתם , כמו משפחות ישראליות רבות אחרות, מעוניינים לשמור על אירוע צנוע ולאחר את בני המשפחה שלכם בבית לאחר העלייה לתורה, ייתכן ותרצו לחפש חברות קייטרינג בשרי כשר בצפון, שיצליחו לענות על הדרישות שלכם לאירוע. אמנם עניין הכשרות יכול להיות מאתגר, אך אם תזמינן מקייטרינג יאמיש, בעלי ניסיון רב בקייטרינג לשבת חתן, תוכלו לקבל את כל האוכל לקראת שבת, ולקבל הדרכה מפורטת איך לחמם את האוכל בשבת הן מבחינת צורת החימום הנכונה והן מבחינת ההלכה, וכך לאפשר לאורחים שלכם לחזור מבית הכנסת לארוחת צהרים מפנקת של שבת.

    שלושת כללי המפתח לבחירת חברת קייטרינג בשרי כשר בצפון

    על מנת שתוכלו להפיק את האירוע הביתי המושלם לצרכים, אתם צריכים להכיר את שלושת כללי הברזל להזמנת חברת קייטרינג בשרי כשר בצפון הארץ:

    • מבחר ככל ויש לחברה אותה אתם בוחרים יותר אפשרויות ותפריטים להציע לכם, כך אתם יכולים להרכיב את המנות שמתאימים לכל האורחים שלכם. בין היתר, מומלץ להשקיע זמן בהחלטה על סוגי הבשרים השונים לאירוע, כמנות עיקריות. לצד זאת, לקוחות רבים כיום מבקשים לקבל גם כמה מנות צמחוניות, לטובת בני משפחה שלא אוכלים בשר. רק חברה אמינה ומיומנת יכולה להציע לכם בין רגע חלופות בשר טעימות לא פחות.
    • איכות ככל ואתם מעוניינים להשקיע בחברת הקייטרינג, השמיים הם הגבול. אירועי יוקרה ואירועים פרטיים מושקעים מעוניינים לבחור חברות אשר מספקות מזון שמיוצר מחומרי הגלם האיכותיים והיקרים ביותר.
    • עלות מעטים הם האירועים בהם אין כלל הגבלות תקציב. ולכן, בתור לקוחות אתם מעוניינים למצוא את האיזון המושלם בין שירות ללא פשרות, לבין עלות נוחה לכיס. חברות הקייטרינג מבינות היטב את המשמעות הכלכלית של הזמנת כמות אוכל גדולה ופועלות כל העת על מנת לאפשר ללקוחותיהן לבחור את שירותי הקייטרינג הרצויים להם על פי מגבלות התקציב השונות.

    מתייחסים לכל הפרטים הקטנים

    היתרון הגדול ביותר של חברות הקייטרינג, על פני בישול ביתי או רכישה של אוכל מוכן, הוא היכולת להבין מה הם הצרכים השונים של בעל האירוע ולהתאים את עצמן אליכם. למשל, אם אתם רוצים ליצור אירוע באמצע היום, צוות חברת יאמיש יכול לאפשר לכם לקבל את המנות הרצויות, ללא עיכוב, מפני שיש לו את אנשי הצוות וחומרי הגלם בזמינות מידית, מבלי להתארגן מבעוד מועד.

    לשיחה עם נציג
    1
    Scan the code
    היי,
    כיצד נוכל לעזור?