close-popup
form-flower

יאמיש - קייטרינג ישראלי ים תיכוני

מחברים בין עולמות

    pop-trigger תפריטים
    pop-trigger צור קשר

    קייטרינג על האש

    • לשמחות, חתונות, בר/בת מצווה, בריתות, אירועי חברה וקהילה
    menu מעבר לתפריט המלא to-menu

    בקייטרינג יאמיש תיהנו מתפריט עשיר בהגשה צבעונית, טעמים ייחודיים, וכשרות מהודרת, עם מעטפת שירות מלאה, והתאמה מושלמת לכל סוג אירוע.

    איך ייראה האירוע שלכם?

    • מרשים! מפות בד (בכל צבע שתבחרו) כלים מהודרים, עיצוב פרחים ונרות
    • בתיאבון! פתיחת שולחן עם 9 סלטים טריים לצד לחם הבית
    • לרוויה! שתיה קרה חופשית מסדרת קוקה קולה, זירו, תפוזים, אשכוליות, מים וסודה
    • להתפנק! מנת ביניים מוגשת אישית לכל סועד
    • לחגוג! פלטות בשרים במרכז השולחן לצד תוספות חמות
    • להירגע! עם קינוחים מתוקים לסיום מושלם..

     

    כל היתרונות במקום אחד!

    • שירות ותפעול מלא! עריכת ועיצוב השולחנות, הגשה, מלצור ופינוי כולל על ידי צוות מלצרים ומנהל אירוע
    • כשרות מהודרת! כל חומרי הגלם בד"צ (בשרים: מחפוד / בית יוסף) ירק גוש קטיף, ובישול ישראל בלבד.
    • מעטפת מלאה! ניתן להזמין דרכינו שולחנות וכיסאות, חופה, כיסא כלה, ועיצוב שולחנות ואווירה לאירוע
    • מחיר מנצח!! 140 ש"ח למנה (מעל 100 סועדים: 130 למנה)

    שירותים נוספים

    post-image
    קייטרינג לאירועים כולל שירות מלא

    בקייטרינג יאמיש תיהנו ממנות ישראליות אהובות, כמו גם מאכלי עדות...

    קרא עוד
    post-image
    קייטרינג לשבת חתן

    בקייטרינג יאמיש תיהנו מתפריט עשיר בהגשה צבעונית, טעמים ייחודיים, וכשרות...

    קרא עוד
    post-image
    קייטרינג לחתונה

    בקייטרינג יאמיש תיהנו מתפריט עשיר בהגשה צבעונית, טעמים ייחודיים, וכשרות...

    קרא עוד
    post-image
    קייטרינג לבת מצווה

    בקייטרינג יאמיש תיהנו מתפריט עשיר בהגשה צבעונית, טעמים ייחודיים, וכשרות...

    קרא עוד

    קייטרינג על האש – מה חשוב לבדוק?

    חוגגים בקרוב אירוע? החלטתם להזמין את האנשים האהובים עליכם ואתם רוצים שהם ייהנו מכל רגע? אם כך, ברור מדוע אתם חושבים, בין היתר, על שאלת האוכל. איזה אוכל אנשים אוהבים לאכול באירועים? ומה עלינו לעשות כדי שהם באמת ישמחו וייהנו מכל רגע? אחת מהאופציות הכי טובות שיש בשנים האחרונות, היא להזמין שירותי קייטרינג על האש. לכן, בין אם מדובר על חתונה, על בר מצווה או על ברית, האפשרות של קייטרינג על האש צריכה לעניין אתכם. תוהים איפה מחכה לכם שירות כזה, ברמה גבוהה ועם טעם נהדר? חברת הקייטרינג יאמיש תתאים לכם.

    מהם היתרונות של קייטרינג על האש?

    כאשר מדברים על אפשרות כמו קייטרינג על האש, מדברים על האופציה הכי טובה שיש. ראשית, כאשר אתם מגישים לאורחים שלכם בשר, זה תמיד מביע נדיבות ורוחב לב. שנית, אם עושים את הבשר על האש בצורה מקצועית, התוצאה טעימה מאוד. כמובן שתוכלו לשלב בכל זה גם ירקות ועוד תוספות שונות, אז למה לחשוב פעמיים? אנשים מאוד אוהבים לאכול בשרים שונים, במיוחד אם אופן ההכנה הוא מקצועי. לכן כדאי שתפנו אל חברה מובילה שמכינה על האש, כי אתם יכולים להיות בטוחים: זו תהיה בחירה נפלאה.

    מה ישפיע על מחיר הקייטרינג שתזמינו?

    יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון כשרוצים להזמין שירותי קייטרינג על האש. למשל, האם אתם רוצים את הבשרים הכי יקרים שיש או שאתם מעדיפים משהו זול יותר? האם אתם רוצים להזמין קייטרינג שכולל מגוון רחב של אפשרויות או שגם אופציה אחת או שתיים זה מספיק? בנוסף, כמובן שגם השאלה מה תוסיפו לכל הבשר תשפיע על המחיר בסופו של דבר. מעבר לכל אלה, כמובן שגם השאלה איזו חברה תכין לכם קייטרינג על האש תשפיע על המחיר. במקרה של חברת יאמיש אתם תראו שהמחירים יהיו מצוינים, אז למה להתעקש לשלם יותר? התקשרו כבר ברגעים אלו למספר: 058-4422610 ותוכלו להצטרף לכל הלקוחות המרוצים של חברת יאמיש שפונים בכל פעם מחדש להזמנת שירותי הקייטרינג שלה. אוכל טוב משפיע בצורה נפלאה על כל אירוע, אז למה אתם מחכים?

    שירותי קייטרינג במחירים שלא הכרתם

    חששתם לרגע שעם הזמנת שירותי קייטרינג בשר על האש אתם עומדים לשלם הון עתק? יצא לכם לשמוע על אנשים שהזמינו שירותי קייטרינג ובסופו של דבר החשבון שהוגש להם היה הרבה יותר מידי גדול? אם כך, כדאי שתדעו: זה ממש לא חייב להיות כך תמיד. למעשה, אם תצרו קשר עם הנציגים של חברת יאמיש, אתם תראו שתצאו מרוצים, בין היתר, מהמחיר. כאן יוכלו לעשות עבורכם הכול, כולל בניית תפריט שיתאים בדיוק לאירוע שלכם, אז למה שלא תתקשרו עוד היום למספר: 058-4422610

    קייטרינג בשר על האש

    אתם מתלבטים מה באמת כדאי להגיש לאורחים שמגיעים לחגוג אתכם? ברור לכם שהאוכל צריך להיות גולת הכותרת אבל אין לכם הרבה ניסיון בבחירת שירותי קייטרינג? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. למעשה, אנשים רבים שעושים אירועים מתלבטים תמיד מה כדאי להגיש לאורחים. אחת מהאפשרויות שהרבה מאוד ישראלים אוהבים היא קייטרינג בשר על האש, אז למה שלא תנסו זאת גם אתם? קייטרינג איכותי על האש מציע את כל הטוב שאפשר לצפות לו: אלגנטיות, טעם נהדר ומגוון רחב שהאורחים יכולים ליהנות ממנו. תוהים איפה מחכים לכם שירותי קייטרינג כאלה ברמה גבוהה? פנו אל חברת יאמיש ותראו שגם אתם, כמו כל הלקוחות האחרים של החברה, תצאו מרוצים ביותר.

    היתרונות של קייטרינג בשר על האש

    אתם מתלבטים למה קייטרינג בשר על האש זו בחירה טובה? זה לא במקרה. ראשית, יש אפשרות לבחור בין בשרים מסוגים שונים, ושנית, אופן ההכנה יכול לכלול צלייה מהירה או צלייה בסגנונות אחרים. בנוסף, כמובן שלכל הבשר הנפלא הזה אפשר להוסיף עוד הפתעות ותוספות נפלאות כמו סלטים מגוונים ועוד. שימו לב: ככל שהתפריט שבו אתם בוחרים יהיה מגוון יותר, כך ברור שעוד ועוד אורחים יוכלו ליהנות מהאוכל. לכן חשוב לבדוק את הדברים לעומק ולהבטיח שאתם בוחרים שירותי קייטרינג שיתאימו בדיוק לציפיות שלכם.

    לשיחה עם נציג
    1
    Scan the code
    היי,
    כיצד נוכל לעזור?