close-popup
form-flower

יאמיש - קייטרינג ישראלי ים תיכוני

מחברים בין עולמות

    pop-trigger תפריטים
    pop-trigger צור קשר

    קייטרינג לאירועים קטנים בחיפה

    • לשמחות, חתונות, בר/בת מצווה, בריתות, אירועי חברה וקהילה
    menu מעבר לתפריט המלא to-menu

    בקייטרינג יאמיש תיהנו מתפריט עשיר בהגשה צבעונית, טעמים ייחודיים, וכשרות מהודרת, עם מעטפת שירות מלאה, והתאמה מושלמת לכל סוג אירוע.

    איך ייראה האירוע שלכם?

    • מרשים! מפות בד (בכל צבע שתבחרו) כלים מהודרים, עיצוב פרחים ונרות
    • בתיאבון! פתיחת שולחן עם 9 סלטים טריים לצד לחם הבית
    • לרוויה! שתיה קרה חופשית מסדרת קוקה קולה, זירו, תפוזים, אשכוליות, מים וסודה
    • להתפנק! מנת ביניים מוגשת אישית לכל סועד
    • לחגוג! פלטות בשרים במרכז השולחן לצד תוספות חמות
    • להירגע! עם קינוחים מתוקים לסיום מושלם..

    כל היתרונות במקום אחד!

    • שירות ותפעול מלא! עריכת ועיצוב השולחנות, הגשה, מלצור ופינוי כולל על ידי צוות מלצרים ומנהל אירוע
    • כשרות מהודרת! כל חומרי הגלם בד"צ (בשרים: מחפוד / בית יוסף) ירק גוש קטיף, ובישול ישראל בלבד.
    • מעטפת מלאה! ניתן להזמין דרכינו שולחנות וכיסאות, חופה, כיסא כלה, ועיצוב שולחנות ואווירה לאירוע
    • מחיר מנצח!! 140 ש"ח למנה (מעל 100 סועדים: 130 למנה)

    שירותים נוספים

    post-image
    קייטרינג לאירועים כולל שירות מלא

    בקייטרינג יאמיש תיהנו ממנות ישראליות אהובות, כמו גם מאכלי עדות...

    קרא עוד
    post-image
    קייטרינג כשר בצפון

    בקייטרינג יאמיש תיהנו מתפריט עשיר בהגשה צבעונית, טעמים ייחודיים, וכשרות...

    קרא עוד
    post-image
    קייטרינג לאזכרה בצפון

    בקייטרינג יאמיש תיהנו מתפריט עשיר בהגשה צבעונית, טעמים ייחודיים, וכשרות...

    קרא עוד

    איך לבחור קייטרינג לאירועים קטנים בחיפה?

    כמעט בכל שבת מתרחש בבית המשפחה שלכם כינוס משפחתי שמכיל את כל האנשים שאתם הכי אוהבים. ברוב הפעמים אתם יכולים להסתפק לקנות אוכל ביתי ומשפחתי לקראת השבת, שיתאים לארוחת צהריים קלה. אבל אם מדובר על אירוע חשוב במיוחד, למשל לשבת חתן או עליה לתורה בעת בר מצווה, הרי שאתם בוודאי רוצים להשקיע משאבים נרחבים יותר ולהבטיח שאתם מקבלים אוכל מחברת קייטרינג לאירועים קטנים בחיפה, אשר יכולה להבטיח לכם רמת ביצוע גבוהה מאוד בהתאם לכמות האנשים שאתם יודעים לארח. אין ספק כי פניה אל חברת יאמיש תהיה זו שתוכל להבטיח שהחגיגה הביתית שלכם תהיה החגיגה המושלמת.

    החברה המושלמת לאירוע המושלם

    חברת קייטרינג מקצועית, היא החברה שתוכל לענות על כל הצרכים של האירוע שלכם מבחינת מזון, החל מהמנה הראשונה ועד לקינוח. הבחירה בחברת קייטרינג במידה רבה ההחלטה הכי חשובה שאתם יכולים לעשות לאורך תהליך ההפקה של האירוע הביתי. במיוחד אם אתם רוצים להרשים את המשפחה הקרובה שלכם ולפנק אותם.

    אם אתם רוצים לבחור קייטרינג לאירועים קטנים בחיפה אתם חייבים לחשוב על כל הפרטים הכי קטנים באירוע שלכם, כמו למשל:

    • סוג האירוע חתונה ביתית, בר מצווה או יום נישואין. כל אלו הם רואים שאתם יכולים להפיק בבית הפרטי שלכם. לכל אירוע יש סטנדרט קצת שונה ולכן גם הזמנת האוכל יכולה להיות שונה. ההחלטה על חברת הקייטרינג היא פועל יוצא של סוג האירוע אותו אתם רוצים להרים.
    • מבחר האוכל בחגיגה שבה מרבית המוזמנים הם ילדים, אין שום סיבה להזמין כמויות גדולות של בשר יוקרתי. לחילופין, באירוע חתונה יוקרתי, אתם תרצו להזמין את כל האוכל הטוב ביותר שיכולה חברת הקייטרינג להציע לכם. בדיוק מסיבה זו מומלץ לבחור חברת קייטרינג שיכולה לספק לכם מבחר אוכל רחב אשר מתאים לכל סוגי האורחים שלכם.
    • עלות השירות עלות היא פרמטר חשוב שכן אתם לא רוצים לחרוג מתקציב האירוע הכללי שלכם. על כן, מומלץ לבחור בחברה שמספקת את התפריט הרחב ביותר, השירות האיכותי ביותר והמחיר שמתאים לצרכים שלכם.
    • זמינות – אם חברת הקייטרינג שבחרתם עונה על כל הקריטריונים האחרים, אתם רק צריכים לוודא שצוות החברה יכול להעניק לכם שירותים בדיוק על פי דרישה שלכם, במועד של האירוע שלכם. רק לאחר שבדקתם תזמינו את הצוות ניתן לחתום על הסכם ולהזמין את החברה.

     

    אולמות אירועים בחיפה עד 100 איש

    ככל שטרנד החתונות הולך ותופס תאוצה, כך עולה גם הדרישה מבחינתם של זוגות צעירים רבים, לצמצם בצורה משמעותית את היקף האורחים בחתונה. הבחירה לערוך חתונות בתוך אולמות אירועים בחיפה עד 100 איש, היא בחירה אשר נובעת מכמה וכמה סיבות, והיא יכולה להשפיע בצורה משמעותית על כל צורת ההפקה של האירוע. בדיוק מסיבה זו, זוגות צעירים רבים רוצים לבחון את האפשרויות שלהם, עוד לפני שהם סוגרים את אולם האירועים ולקבל תמונת מצב מלאה אשר תסייע להם להפיק את החתונה המושלמת במהירות ובקלות.

    אולמות אירועים בחיפה עד 100 איש – הסיבות המרכזיות לבחירה בהן

    זוגות ישראלים צעירים מתמודדים לאורך החיים שלהם עם הוצאות ברמה מאוד גבוהה, ביחס לכל מה שהכרנו עד היום. כפועל יוצא, האתגר הגדול ביותר של כל זוג צעיר הוא האיזון שבין ההנאות הקטנות בחיים, לבין הצרכים הכלכליים שקשורים בהקמת בית ומשפחה בישראל. כל תהליך הפקת החתונה של זוג צעיר, עצמו הוא תהליך מאוד יקר, שלא מתאים לכל שכבות האוכלוסייה. ולכן ניתן למצוא זוגות רבים שמוותרים על חתונה יקרה ומחפשים אולמות אירועים בחיפה עד 100 איש, שיכולים לספק להם את ההפקה הצנועה המקצועית ביותר. האפשרות שלכם כזוג צעיר לקחת את הבחירה הכלכלית ההוגנת ביותר, היא צעד חשוב לקראת הקמת בית בישראל, שיכולה שיכול להקל על החיים שלכם בהמשך הדרך.

    במקביל לסיבה הכלכלית, ישנם זוגות רבים שלא מרגישים בנוח עם הפקת אירוע גדול, והם מעוניינים לשמור על הפרטיות שלהם עם אירוע בו משתתפים רק בני המשפחה והחברים הקרובים. כמו כן, לזוגות רבים אין משפחה מורחבת גדולה ולכן מראש אין להם כמות אורחים משמעותית לאירוע.

    רמת ההפקה המושלמת – גם לאירוע קטן

    לא משנה מה היא הסיבה שבגללה אתם רוצים לשמור על הפקת החתונה שלכם הפקת צנועה, חשוב שתדעו שגם בהפקות חתונה צנועות ניתן בקלות לשמור על רמה מקצועית גבוהה מאוד, אשר תיזכר בקרב האורחים שלכם לאורך תקופות ארוכות כחתונה מאוד מוצלחת. אתם רק צריכים לבחור בספקים האמינים והמקצועיים ביותר, כמו אנשי חברת קייטרינג או אנשים צילום, כדי להבטיח שכל אחד ואחד והאורחים שלכם ייהנה מהשירות המושלם ביותר ומחוויה בלתי נשכחת. כל זאת, לצד עמידה בכל דרישות התקציב שלכם וניהול נכון של התקשורת אל מול הספקים, אשר במידה רבה יכולים לקבוע את ההנאה שלכם באירוע והזיכרונות החיובים שלכם מיום החתונה. אין ספק כי פניה אל חברת יאמיש המקצועית תהיה זו שתעניק לכם את האפשרות ליהנות מאירוע מיוחד ומרשים.

    לשיחה עם נציג
    1
    Scan the code
    היי,
    כיצד נוכל לעזור?