close-popup
form-flower

יאמיש - קייטרינג ישראלי ים תיכוני

מחברים בין עולמות

    pop-trigger תפריטים
    pop-trigger צור קשר

    קייטרינג לשבת חתן

    • לשמחות, חתונות, בר/בת מצווה, בריתות, אירועי חברה וקהילה
    menu מעבר לתפריט המלא to-menu

    בקייטרינג יאמיש תיהנו מתפריט עשיר בהגשה צבעונית, טעמים ייחודיים, וכשרות מהודרת, עם מעטפת שירות מלאה, והתאמה מושלמת לכל סוג אירוע.

    איך ייראה האירוע שלכם?

    • מרשים! מפות בד (בכל צבע שתבחרו) כלים מהודרים, עיצוב פרחים ונרות
    • בתיאבון! פתיחת שולחן עם 9 סלטים טריים לצד לחם הבית
    • לרוויה! שתיה קרה חופשית מסדרת קוקה קולה, זירו, תפוזים, אשכוליות, מים וסודה
    • להתפנק! מנת ביניים מוגשת אישית לכל סועד
    • לחגוג! פלטות בשרים במרכז השולחן לצד תוספות חמות
    • להירגע! עם קינוחים מתוקים לסיום מושלם..

     

    כל היתרונות במקום אחד!

    • שירות ותפעול מלא! עריכת ועיצוב השולחנות, הגשה, מלצור ופינוי כולל על ידי צוות מלצרים ומנהל אירוע
    • כשרות מהודרת! כל חומרי הגלם בד"צ (בשרים: מחפוד / בית יוסף) ירק גוש קטיף, ובישול ישראל בלבד.
    • מעטפת מלאה! ניתן להזמין דרכינו שולחנות וכיסאות, חופה, כיסא כלה, ועיצוב שולחנות ואווירה לאירוע
    • מחיר מנצח!! 140 ש"ח למנה (מעל 100 סועדים: 130 למנה)

    שירותים נוספים

    post-image
    קייטרינג על האש

    בקייטרינג יאמיש תיהנו מתפריט עשיר בהגשה צבעונית, טעמים ייחודיים, וכשרות...

    קרא עוד
    post-image
    קייטרינג לברית

    בקייטרינג יאמיש תיהנו מתפריט עשיר בהגשה צבעונית, טעמים ייחודיים, וכשרות...

    קרא עוד
    post-image
    קייטרינג לאירועים קטנים בחיפה

    בקייטרינג יאמיש תיהנו מתפריט עשיר בהגשה צבעונית, טעמים ייחודיים, וכשרות...

    קרא עוד

    קייטרינג שבת חתן

    שבת חתן זה אירוע מרגש ומיוחד במינו. בדרך כלל מזמינים אליו לא מעט אנשים, ולכן תמיד עולה השאלה: מה נוכל להגיש לכולם לאכול? האם האוכל צריך להיות מושקע? ומה אנשים באמת אוהבים לאכול באירועים כאלה? אם גם אתם מתלבטים לגבי השאלות האלה, אתם לא לבד. לכן כדאי לדעת שהפתרון הכי טוב שקיים הוא להזמין שירותי קייטרינג לשבת חתן, והאמת היא, שכדאי לתאם את כל הדברים האלה מראש. רק כך תוכלו להיות בטוחים שברגע האמת, כאשר האירוע יתקיים, האורחים שלכם יאכלו בהנאה גדולה. לכן, אם אתם מחפשים היום חברת קייטרינג טובה, ברור מדוע כדאי שתכירו את המומחים של חברת יאמיש. כאן יוכלו לא רק להכין לכם אוכל טעים, אלא גם להבין על מה אתם חולמים וליצור את התפריט בדיוק בהתאם לדרישות האישיות שלכם.

    שירותי קייטרינג לשבת חתן ברמה גבוהה

    אם תדברו עם אנשים שכבר עשו בעבר אירועים שונים, אתם תראו לא כולם באמת יצאו מרוצים משירותי הקייטרינג שהם הזמינו. לא תמיד הכול טרי ולא תמיד המנות מוגשות בצורה יפה. לכן ברור מדוע יש לכם דילמה. אם אתם כבר עושים אירוע, ולא משנה איזה, בוודאי תרצו לפנק את האורחים שלכם כמו שצריך. לכן כדאי יהיה להשקיע בבחירת קייטרינג לשבת חתן. כדי להבטיח שאתם מקבלים אוכל טוב וטעים, רצוי יהיה גם לבדוק מה אומרות חוות הדעת השונות. האם כל מי שהזמין שירות מאותה חברת קייטרינג באמת יצא מרוצה? שווה להשקיעו לעשות בירורים כאלה, כי כך תבטיחו שגם אתם, באירוע הקרוב שלכם, תראו את האורחים שלכם אוכלים בהנאה.

    שירותי קייטרינג לאירוע שבת חתן – כמה זה באמת צריך לעלות?

    חושבים על הזמנת שירותי קייטרינג לשבת חתן וחוששים שהמחיר יהיה גבוה? רוצים לדעת על מה מדובר וכמה אנשים באמת משלמים היום על שירות מהסוג הזה? מחכה לכם הפתעה טובה! יש היום תחרות גדולה בתחום הקייטרינג וזה אומר שהמחירים ללקוח יורדים. לכן, אם תוכלו לפנות אל חברה נהדרת כמו חברת יאמיש, להזמין את שירותי הקייטרינג הדרושים לכם ולשלם מחיר נוח, איפה כאן ההתלבטות?

    קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים – איך לבחור את התפריט הנכון לכם?

    בבואנו לבחור שירותי קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים צריך לשים לב, בעיקר, גם לתפריט. מה אתם רוצים להגיש לאורחים שלכם? האם זו צריכה להיות ארוחה חלבית או בשרית? והאם אתם רוצים שהאוכל צריך לכלול דגים? יש חשיבות אדירה לבניית התפריט, אך ברור שלא תוכלו לעשות את זה לבד. אנשים לא תמיד מבינים זאת, אך בפועל, בניית תפריט זה משהו שדורש מקצועיות. צריך לדעת איך עושים זאת וצריך לתכנן זאת בצורה נכונה. הרעיון הוא לדאוג לכך שיהיו מספיק מנות שכל אחד מהאורחים יוכל ליהנות מהם.

    קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים

    אתם עושים אירוע גדול כמו שבת חתן בקרוב? ברור לכם שהאוכל הוא חלק בלתי נפרד מהחגיגה כולה? אתם לגמרי צודקים. הרעיון הוא לא רק להגיש אוכל לאורחים שלכם, אלא גם לעשות זאת כמו שצריך. לכן, אם אפשר יהיה לשלב בחגיגה לא רק אוכל, אלא גם הגשה מקצועית של מלצרים, לא כדאי לוותר על כך. השאלה היא ממי כדאי להזמין שירותי קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים? מי באמת מספיק מקצועי ומנוסה כדי לתת לכם שירות שיניח את הדעת? ואיפה תוכלו למצוא את השילוב בין אוכל נהדר ובין שירות מוביל? התקשרו עוד היום אל חברת יאמיש ותיהנו מהטוב ביותר שאפשר לצפות לו בתחום הזה.

    הייעוץ, המקצועיות והמחירים הנהדרים שמחכים לכם בחברת יאמיש

    אתם עדיין מחפשים שירותי קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים? רוצים לעשות כל מה שאתם יכולים כדי ליהנות מכל העולמות? האוכל מבחינתכם צריך להיות חגיגי ולהוות את מרכז העניינים? אין ספק שזה נכון. לכן חשוב לפנות אל חברת קייטרינג שתוכל להציע לכם, בין היתר, שירות וייעוץ לכל אורך הדרך. במקרה של חברת יאמיש אתם תרגישו בעצמכם, כבר משיחת הטלפון הראשונה, שבחרתם בצורה נכונה. אפילו אם לא ברור לכם מה תרצו להגיש לאורחים שלכם, כאן יעזרו לכם לבנות תפריט מיוחד, מקורי וטעים. לפרטים והזמנות התקשרו עוד היום למספר: 058-4422610 ותיהנו מהטוב ביותר שקיים היום בתחום הקייטרינג בכל הארץ.

    לשיחה עם נציג
    1
    Scan the code
    היי,
    כיצד נוכל לעזור?